Saturday, April 5, 2014

Sakit Pinggang Amat Merana ???


Sakit pinggang adalah salah satu penyakit yang paling umum hari ini. Kebiasaan hidup berpindah-pindah, pekerjaan berbahaya pola dan kes-kes  psikologis yang berkait dengan stres emosional, yang membawa spasme otot, menyebabkan sakit pinggang.berat badan yang berlebihan,kelebihan berat badan orang merasakan ketegangan di belakang ketika mereka harus membawa beban berat.
Gejala Sakit Pinggang atau Sering  sakit


Sakit di tengah belakang atau di bahagian bawah

Dalam sebahagian  besar kes  sakit pinggang  rasa sakit biasanya dirasakan baik di tengah-tengah bahagian  belakang atau di bahagian bawah. Mungkin menyebar ke kedua sisi pinggang dan pinggul. Dalam keadaan sakit sangat, pesakit tidak dapat bergerak dan yang terbaring di tempat tidur.



Penyebab Sakit Pinggang


Sakit pinggang,Gejala, Penyebab, Diet

Ketegangan otot, peregangan sendi, sikap tubuh yang buruk

Penyebab utama spondylosis yang sakit pinggang dan ketegangan otot, peregangan sendi, sikap tubuh yang buruk, dan gizi salah akibat kesalahan diet dan kurangnya berolahraga.
Ginjal atau masalah prostat, gangguan perempuan, influenza.


Penyakit kronik seperti ginjal atau masalah prostat, gangguan perempuan, Influenza, dan artritis, juga dapat menyebabkan sakit pinggang.
Duduk untuk waktu yang lama, kasut tumit yang tinggi.


Penyebab lainnya termasuk stres dan ketegangan akibat duduk untuk waktu yang lama, tidak kuat mengangkat beban yang berat, kasut tumit yang  tinggi, dan masalah emosional yang dapat menyebabkan kejang otot menyakitkan.


Apakata cuba makan OsteMatrix

Promosi baru bermula April 2014 

>>> beli 6 botol free 1 botol..tak nak ke?

Tak apa kalau tak nak beli 6...beli sebotol pun boleh,2 botol pun 

boleh...pilihan ditangan anda...

Anda boleh beli online terus hanya klik di sini sahaja begitu mudahkan







Berminat dengan Product shaklee? Jom WhatsApp Saya 
 011 - 11178071
 Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

 Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971
 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: