Friday, August 15, 2014

Pengedar Sah Shaklee Manjung

Pengedar Sah Shaklee Manjung,Sitiawan,Lumut & Air Tawar.

 Saya  Sharima,gelaran Kak Chik diberi oleh arwah datuk dan nenek.KC adalah Pengedar Produk Shaklee di Sitiawan yang sah.Selain Sitiawan,Manjung,Lumut serta Air Tawar. KC ingin berkongsi kehidupan yang lebih sihat dan yang lebih baik dengan sesiapa jua. Macam-macam Product Shaklee ada sekarang ini lagi TERJAMIN KUALITINYA.

Bermula dari cadangan seorang  teman rapat ,mengesyorkan Alfalafa kepada KC yang kerap batuk-batuk sehingga tarik urat perut memang sakit....dah rasa kebaikannya dan ingin berkongsi dengan kakak2,abang2,adik2,pakcik2 dan makcik2 diluar sana..boleh sihat selain boleh tambah bonus tambahan jana income untuk KC dan untuk anda juga(jika ada yang berminatlah)

Ingin macam ini tak?

Dalam Produk Shaklee ini macam-macam ada,jika makan ikut aturan serta berterusan di makan In Shaa Allah akan berhasil keberkesanannya,kerana ramai dan rata2 yang mengambil Produk Shaklee amat berpuas hati.
Harga tidaklah mahal sangat berbanding dengan produk yang lain2.Masih mampu di miliki oleh semua orang.




Saya boleh COD di kawasan  anda:

 1) Sitiawan
 2) Manjung
3) Lumut
4) Air Tawar

*Jika saya balik ke kampung Pekan Naka(Kedah) boleh juga buat COD di laluan saya gunakan iaitu :

Bandar Pendang

Tanah Merah
Kubur Panjang
Tobiar
Bendang Raja
Kampung Siam
Pekan Naka.
*setiap 2 minggu sekali saya akan balik ke kampung.Tidak ada masalah jika ada yang ingin membuat pembelian di kawasan yang telah saya senaraikan di atas.

Kepada kawasan yang jauh kita main pos-pos ye...
Semenajung Malaysia,Sabah,Sarawak serta Brunai.


Pengedar Sah Shaklee Berdaftar. ID 947851. 
Sebarang soalan dan pembelian boleh terus SMS atau whatsapp 011 11178071 / email: aprill_kc@yahoo.com.Vitamin terbaik untuk kesihatan.
 Vitamin hebat, harga jimat & istimewa!.Produk Terlaris Di Pasaran, Konsultasi Percuma,Semulajadi, Selamat, Berkesan & dijamin HALAL.



Berminat dengan Product Shaklee? Jom WhatsApp Saya 
 011 - 11178071 
Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

No comments: