Saturday, January 25, 2014

Untuk Remaja Sedang Membesar

         
                                  Get rid of blackheads on nose


Bintik hitam di hidung - sejenis musuh nombor satu manusia moden. Ketika kami remaja, kami berharap bahawa selepas beberapa tahun mereka akan meninggalkan kita selama-lamanya, tetapi tiada nasib sedemikian. Hari ini kira-kira bagaimana untuk menghilangkan jerawat di muka, belakang , salib, dan kawasan-kawasan lain , mencerminkan separuh kebaikan manusia. Tetapi ia adalah penting untuk memahami bahawa sebelum anda mula mengambil tindakan tegas , kita perlu mengenal pasti punca-punca jerawat , dan hanya kemudian memulakan program untuk memerangi ketidaksempurnaan kulit.

Punca Bintik hitam di hidung

Sebelum kita melihat sebab-sebab , anda harus mempertimbangkan banyak faktor, seperti umur , skop, mod , makanan, tabiat buruk, dan banyak lagi. Sebagai contoh, jika kita bercakap mengenai remaja, maka punca-punca jerawat termasuk :

- Perubahan hormon ( akil baligh )
- Pengambilan minuman beralkohol
- merokok
- Pemakanan yang tidak sihat ,
- Coca -Cola , kerepek, keropok dan lain-lain "perkara-perkara yang tidak baik ".

Walaupun ramai remaja masih percaya bahawa punca utama jerawat - adalah baligh cetek , melupakan perkara penting lain.

 Kita semakin tua, keseimbangan hormon kita biasa, tetapi itu tidak membatalkan sebab-sebab lain , seperti:

- Diet yang tidak betul ,
- Makanan berlemak. makanan yang pedas , dan sebagainya,
- Alkohol, rokok , dadah,
- Makan makanan yang segera.

Sebab utama Bintik hitam di hidung - ia adalah ketidakseimbangan dalaman , pelanggaran proses metabolik semula jadi. Hakikat jerawat yang - adalah Produktiviti terlalu berlebihan kelenjar sebum lemak. Sebaik-baiknya , kelenjar ini adalah perlu untuk kelembapan semula jadi kulit, jadi ia tidak kering , tidak muncul kedutan pra-matang . Jika lemak anda badan dan sanga tepu , toksin yang berbahaya dan barangan, maka kulit yang bersih, rata dan licin boleh hanya impian. Tetapi ini tidak bermakna bahawa anda harus lupa tentang masalah ini dan memakai salib.

Menghilangkan bintik hitam di hidung 
 Peraturan pertama

Sebelum beralih kepada satu pertempuran yakin dengan jerawat, ia adalah penting untuk mengenal pasti kehadiran masalah dan ingin mengubah hidup anda, menjadi lebih cantik dan lebih berjaya. Inginkan  kulit yang cantik , bersih dan licin, lebih berjaya dalam perniagaan dan kehidupan peribadi, ia adalah lebih mudah untuk berkomunikasi dengan rakan-rakan dan rakan-rakan , berkenalan, . Adakah anda ingin menjadi salah satu daripada mereka, maka mula bertindak !

Jadi, peraturan pertama - makanan yang betul !

Keadaan normal proses metabolik semula jadi bermula dengan perubahan dalam tabiat makan . Dengan cara itu , ini semua sangat berguna dan membantu mengurangkan berat badan, menghilangkan selulit dan memulihkan warna kulit. Tetapi mari kita memahami apa yang dimaksudkan makan kanan:

1. Makan hanya makanan organik : sayur-sayuran , buah-buahan , daging, jus.
2. Jangan makan produk separuh siap : mencuri cutlets , ladu, dan lain-lain
3. Jangan minum soda .
4. Hadkan pengambilan makanan manis dan berkanji dan gula.
5. Hadkan minuman beralkohol penerimaan atau sekurang-kurangnya memilih yang lebih semula jadi : vodka , wain, brendi. Tidak termasuk bir, minuman beralkohol , koktel pengeluaran difahami, dan lain-lain
6. Jangan menggoreng daging dan sayur-sayuran dalam jumlah yang besar minyak , atau menggunakan lemak haiwan (mentega , lemak babi ). Adalah lebih baik untuk makan makanan yang dikukus , direbus atau dikukus.
7. Lupakan McDonald,KFC dan makanan segera .

Kadang-kadang melepaskan makanan kegemaran kita seharian adalah lebih sukar .Mungkin permulaan agak susah untuk menghindarkan makanan kegemaran.Apakata perlahan-lahan anda cuba sedikit demi sedikit,lama kelamaan akan jadi kebiasaan. Adakah anda lebih suka kekal dengan jerawat? Mesti mengubah pemakanan  dalam hidup anda jika mahu kulit cantik.




Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA 
Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, 
Saya KC owner blog ini, 
~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 
~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: