Saturday, January 18, 2014

Terbaik VIVIX.

 RESVERATROL dari tumbuhan polyganum cuspidatum iaitu salah satu bahan yang digunakan untuk menghasilkan VIVIX.

Tapi tahukah anda, dengan penambahan REJUVETROL dari ANGGUR MUSCADINE menjadikanVIVIX bertindak 10x lebih baik berbanding jika hanya resveratrol sahaja diambil.

RESVERATROL + REJUVETROL = VIVIX

Jom kita kenal dengan ANGGUR MUSCADINE/ MUSKAT ni




Photo: Beri Maqui adalah salah satu khazanah purba puak Mapuche yang tidak ternilai. Ia menjadi lambang warisan di Chile kerana ia mengandungi paras bacaan ORAC yang tertinggi dalam mana-mana buah-buahan di dunia. Kekuatan perlindungan anti radikal bebas yang terkandung di dalam beri ini jauh mengatasi mana-mana buah-buahan di dunia. Ia dilaporkan mengatasi ekstrak manggis, beri Acai, delima dan juga tomato. Walaupun paras Anthocyanin bagi beri ini lebih rendah berbanding beri Acai, namun ia masih memiliki sifat antioksida yang kuat sehingga mampu bertindak sebagai anti penuaan, pencetus tenaga dna stamina, mencegah masalah jantung termasuk arteri tersumbat, anti keradangan dan juga sebagai anti kanser. Maka. tidak hairanlah puak Mapuche merupakan SATU-SATUNYA puak di benua Amerika Selatan yang tidak pernah dijajah oleh mana-mana bangsa penjajah termasuk penjajah Sepanyol! Anda merasakan tua sebelum usia? Pesakit jantung? Sering keletihan? Beri Maqui mampu membantu!
Anggur muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom. Lazimnya anggur lain hanya mengandungi 19 kromosom sahaja.

Oleh kerana pasangan tambahan kromosom ni, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan termasuk fungsi imun yang tinggi dan antioksidan terbaik. Malah, kandungan kompaun polifenol dalam buah muskat adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah

Saiz anggur ini mempunyai buah yang besar iaitu sekitar 5cm, sebesar bola golf atau sebiji plum, dan hidup di kawasan ekstrem, menjadikan ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Ia juga mengandung asid ellagik, (sejenis polifenol yang tiada dalam anggur jenis lain) Asid ellagik mempunyai peranan dalam menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria.

Ia sudah lama menjadi hidangan masyarakat di benua Amerika dan Eropah, dikatakan mula dinikmati secara komersial di zaman Mesopotamia (di antara negara Turki dan Iran).

Harganya agak mahal dan mencecah ratusan ringgit untuk sebiji anggur muskat ini. 

Namun kini, dengan adanya penyelidikan dari Shaklee maka terhasillah VIVIX, maka kita dapat nikmati kebaikan anggur muscadine atau muscat ini di dalam satu botol yang mudah dan penuh kebaikan .




Berminat dengan Product shaklee? Jom Whassap Saya 
Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended 

 Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA 
 Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, 
Saya KC owner blog ini,
 ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971
 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: