Tuesday, December 31, 2013

Beli Barangan Shaklee TAPI, tidak diberi keterangan yang jelas !!!

Salam Sejahtera semua

Penghujung tahun 2013 nak kongsi cerita jer


Ada ramai pembeli barangan shaklee dari keseluruhan Malaysia....beli dari pengedar lain tidak di beri pengetahuan tentang product yang di beli..ada ke patut Lecithin sehari sebiji sahaja untuk yang nak kurus...melampaukan..kesian saya dengan pembeli ini...Nasihat saya untuk pengedar diluar sana,jadilah pengedar yang berhemah  tinggi,beri info yang benar-benar belaka...nak jadikan cerita ada diantara pembeli ada bertanya dengan saya pelbagai soalan antaranya,
 tanya cara makan,aturan makan,boleh tak makan bersama ubat dari klinik,hospital,bermacam-macam ragam soalan yang di berikan.Yang bestnya beli dari pengedar lain,tanya lak dengan pengedar lain...hehehe..kerap terjadi pada diri saya..TAPI tidak mengapa saya SUDI MEMBANTU  pada mereka-mereka yang ingin dapatkan info sebenar untuk barangan Shaklee ini.
Saya boleh dapat ramai kawan, dan secara tak langsung mereka-mereka yang bertanya akhir membeli dari saya.Asalnya sekadar membantu, alhamdulliah sekadar membantu secara ikhlas membawa rezeki untuk saya pula.TERIMA KASIH SEMUA kerana sudi ber WeChat,Whasap,Messager dengan saya.

Berminat dengan Product Shaklee? Jom WeChat
Dapatkan info yang benar- benar belaka.
Selamat Menyambut Tahun Baru  
2014


Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: