Tuesday, December 31, 2013

5 Tips Untuk Penjagaan Kulit baik





                                      

Kulit muka adalah perkara pertama orang notis mengenai diri kita dan itulah sebabnya satu sistem penjagaan kulit yang betul adalah sangat penting. Terdapat banyak produk yang mendakwa untuk membantu meningkatkan warna kulit dan menggalakkan kulit yang sempurna, tetapi yang benar adalah bahawa tidak ada perkara seperti keputusan segera. Sistem penjagaan kulit adalah dengan berkesan apa yang dilakukan secara berterusan untuk masa yang sebelum keputusan mula berkembang.

Petua Penjagaan Kulit 1


Sentiasa menggunakan beberapa jenis produk pengelupasan yang akan membantu membuang sel-sel mati dan serpihan dan zarah lain dari kulit anda. Ini akan mendedahkan sel-sel sihat dan menghapuskan badan yang telah lalu.


Petua Penjagaan Kulit 2:

Jika boleh, elakkan pendedahan kulit kepada matahari, ini juga boleh membawa kepada tanda-tanda awal penuaan. Sebelum mencuba losyen ke seluruh badan , cuba pada bahagian yang kecil untuk memastikan bahawa tiada terdapat kerengsaan pada kulit

Petua Penjagaan Kulit  3:


Jika bibir anda cenderung untuk menjadi retak atau merkah bila mengenakan gincu. Gunakan gincu atau bibir balsem akan membantu melindungi bibir daripada kesan buruk alam semula jadi.


Petua Penjagaan Kulit 4:


Kulit kering atau kedut. Ketidakselesaan kulit merah- merah, boleh memalukan . Dalam bekas tangan Pacquin dan badan losyen menghapuskan ' , sakit , kemerahan , dan membantu menambah kelembapan kepada kulit kering .


Petua Penjagaan Kulit 5:


Jangan gunakan produk yang merengsakan kulit dalam apa-apa cara , termasuk sabun mempunyai bahan-bahan yang sukar. Jika boleh, gunakan sabun pelembap atau apa yang ia telah direka untuk kulit sensitif.

Selain tips ini, produk penjagaan kulit boleh didapati sebagai rawatan komersial atau berasaskan preskripsi . Dermatologi sering berunding mengenai isu-isu yang berkaitan dengan penyakit kulit atau jerawat, terutamanya jika mereka serius . Ramai peminat juga percaya penjagaan kulit dalam penggunaan banyak losyen badan untuk mengembalikan kelembapan semulajadi kulit , yang sering dilucutkan dalam persekitaran yang bermusuhan hari ini.

Maklumat yang terkandung dalam artikel ini harus digunakan untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak boleh dianggap atau digunakan bersama dengan nasihat perubatan profesional. Dapatkan nasihat doktor anda sebelum memulakan apa-apa rejim penjagaan kulit atau telah didiagnosis dengan penyakit yang menjejaskan kulit.


Berminat dengan Product Shaklee?

 Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: