Saturday, December 14, 2013

Ais krim Mealshake Shaklee


Untuk simanja yang tak mahu minum susu

Tentu ramai di antara anak2 anda yang susah mahu minum susu. Apakata kali ini anda cuba buat sendiri ais krim  dari MEALSHAKE SHAKLEE  campur dengan buah-buahan yang segar dari ladang,tidak ada dari ladang dekat gerai buah pun boleh dapat.

Ais krim Meal Shake bukan hanya untuk kanak-kanak sahaja,orang dewasa pun boleh  kalau nak ..terutama  untuk orang dewasa yang berat badannya kurang berat,ataupun yang kurang selera makan.

                               Photo: Aiskrim MealShake + Mangga


Mari kita buat AISKRIM MEALSHAKE utk simanja dan 
boleh juga untuk orang dewasa


Khasiat MealShake :


◆ Merupakan makanan segera yang Rendah Lemak & Rendah Glisemik
◆ Mengndungi 19 Vitamin serta Mineral Penting
◆ Kaya dengan Kalsium, Serat serta Protein
◆ Amat sesuai untuk kanak-kanak yang sedang membesar



Photo 




Add Fb : http://www.facebook.com/aprill kc untuk chatting secara langsung dengan saya. Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: