Sunday, November 16, 2014

Cinch Plus ESP


Salam sejahtera semua.



Kenapa Cinch plus Esp?

 KC suka campur esp & cinch plus pulak dengan pisang dan letak ais sedikit..perghhh .......memang sedap....kenyang berpanjang selepas minum  dari esp & cinch shake kaya dengan protein.KC rasa kekenyang berpanjangan hingga ke petang tanpa makan tengahari. Semua tahu ESP & CINCH adalah kaya dengan protein.

ESP > Pertama sekali, ESP adalah untuk semua. Tidak terhad pada ibu menyusu atau wanita yg ingin cantik sahaja. Remaja boleh ambil ESP, kakak,nenek dan atuk malah orang lelaki juga boleh ambil ESP. One for ALL. Satu canister ESP boleh dirasai oleh semua isi rumah (kanak2 tidak digalakkan).
1 canister ESP = 850gm Boleh tahan 1-2 bulan penggunaan

Kenapa ESP penting?
ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yg penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita ni full of cells..kuku, kulit, otot2 dan lain2 yang mane semuanya berasal daripada protein. Jadi, secara ringkasnya,

SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM --> BADAN ANDA 

Dan disebabkan itu, badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein


CINCH > Kandungan dalam Cinch diperkaya dengan Leucine dan ianya dirumus khas untuk membantu anda memecahkan kitaran diet yo-yo.
Untuk setiap hidangan Shaklee Cinch, anda akan mendapat:
  • 24 gram protein, 
  • 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 
  • 6 gram serat larut
Protein amat diperlukan bagi pembinaan otot. Dengan otot yang sihat mampu menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori dengan baik. Kelebihan protein juga membantu anda merasa kenyang dan secara langsung membantu anda mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.


KC sentiasa ada stock ESP & Cinch di rumah.

Kepada anda-anda yang berhampiran, boleh KC lakukan penghantaran COD jika ada berminat.

Berminat boleh hubungi KC 011 -11178071 Boleh COD di kawasan Air Tawar,Sitiawan,Manjung dan Lumut. Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

No comments: