Monday, June 23, 2014

Healing crisis

Pening bila makan vitamin shaklee

Pernah tak rasa pening, mual, mengantuk, cirit-birit atau rasa yang pelik sedangkan anda sihat dan tiada penyakit apabila mengambil suplemen shaklee?     
                       

Ada yang pernah dan ada yang tak pernah kan.

Semua rasa pelik di atas ketika mengambil suplemen shaklee adalah 'healing crisis' atau krisis penyembuhan. Hal ini terjadi kerana suplemen sedang bertindak dengan tubuh badan kita. Jika anda rasa begitu bermakna badan berada dalam keadaan sihat kerana masih boleh bertindak balas dengan tindakan pembetulan oleh suplemen.

Ia boleh diibaratkan seperti besi karat yang dibersihkan. Apabila kita meletakkan bahan pencuci keatas karat tersebut, ia akan bertindak membuang semua karat-karat tersebut dimana bahan tersebut berusaha untuk menyingkirkan karat-karat yang yang berada pada besi. Apabila karat sudab dibersihkan makan ia akan kelihatan bersih dan kembali normal.

Begitulah dengan tubuh badan kita, apabila suplemen bertindak menyingkirkan toksik dari badan, badan akan bertindah balas dan apabila proses tersebut selesai, badan akan kembali sihat dan lebih bertenaga. 

Jadi jika kita berhenti sebelum proses penyingkiran toksik selesai, maka toksik akan semaib bertimbun didalam badan dan badan kita akan semakin tidak sihat.
                                 
Maka teruskan makan suplemen, jika krisis pemulihan yang berlaku terlalu teruk, kurangkan dos pengambilan suplemen dan ambil air masak dengan banyak.

Sekian, info untuk dikongsi bersama



Berminat dengan Product Shaklee? Jom WhatsApp Saya 
 011 - 11178071
 Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended 

 Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, 
Saya KC owner blog ini,
 ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971
 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: