Tuesday, February 4, 2014

Sengsaranya Sakit senggugut...betulke?


                                             
Sakit senggugut hanya wanita sahaja yang tahu betapa sengsara ketika mengalaminya. Pada wanita-wanita yang selalu mengalami sakit senggugut cuba amalkan bacaan doa-doa ini yang mana captain pernah membuat rawatan kepada anak-anak perempuan ketika mereka sakit senggugut. Insha Allah dengan izinnya akan hilang terus kesakitan itu dan kembali normal.

Kata seorang doktor kawan baik captain, sakit senggugut ini ada bersangkutan dengan jin apabila melibatkan darah kotor. Sebab itu apabila dibacakan dengan ayat-ayat Al-Quran, maka segeranya hilang kesakitan itu. Wallahu alam.

Cara-caranya.

Minta ayah, abang kandung atau kawan terdekat buatkan air bacaan itu. Ambil segelas air kosong dan bacalah ayat-ayat dibawah tersebut. Ditiupkan pada air setiap kali baca. 

1. Shalawat - 3x.

2. Al-Fatihah - 1x

3. Ayatul Kursi - 1x

4. Surah Al Nahl: Ayat: 65 - 3x 


Dan Allah menurunkan hujan dari langit, lalu ia menghidupkan dengan air hujan itu akan bumi sesudah matinya sesungguhnya pada yang demikian itu terdapat satu tanda (yang membuktikan Kebijaksanaan Allah) bagi kaum yang mendengar (peringatan ini dan memahaminya).





5. Surah Ali Imran: Ayat 5,6 - 3x 


Ayat  5  bermaksud : Sesungguhnya bagi Allah tidak ada satu pun yang tersembunyi di bumi dan tidak pula di langit
Ayat 6 Bermaksud : Dialah yang membentuk kamu dalam rahim sebagaimana dikehendaki-NYA. TAk ada Tuhan (yang berhak disembah)melainkan DIA,Yang Maha Perkasa Lagi Maha Bijaiksana.
credit resepirahsiaku.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Disamping itu boleh ambil supplemen Alfalfa Complex yang mana boleh melegakan dan mengurangkan rasa sakit senggugut sesaorang.

Kelebihan dan Khasiat  Alfalfa Complex


1) Melawan alahan - Perbaiki kulit dan hidung sensitif, kurap dab bau badan serta ulat air


2) Mencuci darah, hati dan usus - Ia adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid , menghilangkan toksin dalam badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot

3) Menyingkirkan lemak dan kolestrol - Kajian klinikal membuktikan bahawa penggunaan jangka panjang alfalfa ini akan membantu mengurangkan lemak dan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi

4) Melegakan keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit

5) Mencegah dan merawat atritis - Melegakan atritis dan kesakitan


6) Mengurangkan masalah dalaman wanita seperti keputihan dan masalah bahagian sulit wanita

7) Melegakan sakit senggugut.Melegakan sakit semasa haid(sakit  pinggang,sakit breat,sakit kepala



ALFALFA: Menghilangkan Keputihan & Mengurangkan Senggugut

Dari rakan pengedar shaklee Puan Maslinda:

"Salam semua. Testimoni customer saya. 

Beliau mengalami keputihan dan bila period sure sakit teruk..senggugut..saya cadangkan ambil alfalfa dan vitamin e..beliau ambil set bajet dulu...alhamdulillah, sekarang keputihan hilang, senggugut period pun tiada. Beliau siap repeat fullpack terus. Kepada wanita diluar sana yang alami sama seperti customer saya, cubalah set ini. InsyaAllah..lepas cuba terus bercinta dengan Shaklee."



Berminat dengan Product shaklee? 
Jom Whassap Saya 011 11178071
 Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended 

 Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 ~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: