Monday, September 30, 2013

Set D Shaklee & Extra Protien serta cadangan supplement untuk kulit cantik

Set kecantikan atau penjagaan kulit muka.


Kalau yang sudah mula memulakan pengambilan makan vitamin shaklee ini sudah tentu akan dapat rasa perbezaan & keberkesanan dalam masa 2 minggu, akan rasa kulit lebih lembut, kulit rasa lembab serta nampak lebih cerah & parut-parut yang ada mungkin ada yang sudah bertambah pudar serta ada yang akan ambil masa hendak hilangkan lagi parut yang sudah lama. Rawatlah serta belai kulit muka dari dalam dan bukan menggunakan jalan singkat.Amalkan rejim kesihatan kulit yang sihat.Seperti dalam Islam, wuduk yang sempurna akan menjadikan wajah cantik berseri.Pengambilan makanan yang sihat dan penjagaan diri yang baik juga penting untuk mendapatkan kulit secantik bidadari. Di sini ada beberapa panduan untuk mendapatkan kulit yang cantik serta berseri.

 ♥ Minum air mineral sekurang-kurangnya 8 gelas setiap hari.
 ♥ Lengkapkan diri dengan pengambilan vitamin bagi memelihara kulit dan badan
 ♥ Mengamalkan pengambilan vitamin C membantu menjadikan kulit lebih cerah dan menyekat pembentukkan pigmen (jeragat).
 ♥ Vitamin E yang secukupnya akan membantu melewatkan penuaan, mengurangkan kedutan serta bintik penuaan. 
♥ Vitamin B Complex juga penting bago menangani stress dan membantu menjadikan wajah berseri.
 ♥ Asid Lemak Omega 3 & 6 mengawal lembapan kulit. 
♥ Asid Amino L-Cystein memberikan kulit yang sihat, muda serta kulit anjal. 
♥ Pengambilan Zinc yang cukup pula akan membaikpulihkan kulit serta sel-sel yang rosak. Apakah yang Shaklee tawarkan untuk kulit muka anda supaya nampak cantik serta berseri- seri?Ujian klinik telah membuktikan pengambilan 8 minggu berturut-turut akan menghasilkan wajah yang cantik, muda anjal serta berseri-seri. 

                                                  

 ♥♥♥ Set D Shaklee adalah pilihan ramai yang ingin mendapatkan kulit yang cantik, berseri-seri, kulit anjal dan kelihatan muda.Mungkin di sebabkan harga yang mampu di miliki dan terbukti berkesan menjadikan Set D begitu TERLARIS di pasaran. 


Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 ~ Email : anggerikhebat@gmail.com

No comments: