Tuesday, October 1, 2013

Mengalami BUASIR + dengan SUPPLEMEN

  Cadangan kepada yang mengalami Buasir

OMEGA GUARD : Omega  Guard ialah minyak yang mengandungi  DHA & EPA. Ia baik untuk sendi & otot, selain baik untuk mengimbangi paras kolestrol dalam darah.Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit dan sakit.OMEGA GUARD membantu untuk MENGECUTKAN OTOT yang bengkak tersebut.

OSTEMATRIX : Membantu mengurangkan SEMBELIT dan melancarkanPEMBUANGAN AIR BESAR serta memberi keselesaan kepada anda apabila mengalami luka di bahagian dubur.

ZINC COMPLEX : Disarankan kepada pesakit buasir yang tahapnya lebih tinggi seperti keluar najis bersama darah dan membuang air besar dengan rasa yang sangat perit dan sakit.ZINC COMPLEX membantu MENYENBUHKAN LUKA di bahagian dalam dubur dengan lebih cepat.



                         Photo: Cadangan dari kedai KC yang mengalami BUASIR

OMEGA GUARD : OmegaGuard ialah minyak ikan yang mengandungi DHA dan EPA. Ia baik untuk sendi/otot, selain baik untuk mengimbangi paras kolesterol dalam darah…Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit. Jadi, OMEGAGUARD membantu untuk MENGECUTKAN OTOT yang bengkak tersebut.

OSTEMATRIX : Bantu mengurangkan SEMBELIT dan melancarkan PEMBUANGAN AIR BESAR serta memberi keselesaan kepada anda apabila mengalami luka di bahagian dubur.

ZINC COMPLEX : Disarankan kepada pesakit buasir yang tahapnya lebih tinggi seperti keluar najis bersama darah dan membuang air besar dengan rasa yang sangat perit. ZINC COMPLEX membantu MENYEMBUHKAN LUKA di bahagian dalam dubur dengan lebih cepat.



Berminat dengan Product Shaklee...

Jom Pewitt KC Salam Sayang,
Saya KC owner blog ini,
 ~ Pengedar Bebas Product Shaklee
~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi
 ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071
~ Sms Or Call : 013 7778971
 ~ Email : anggerikhebat@gmail.com

No comments: