Thursday, October 16, 2014

Hendak Seribu Daya

Event Shaklee di Manjung

                             
Pertama kali KC mengikuti Sesi Health & Wellness, Mini Business Opportunity Meeting (BOM) dan Motivation Sharing di Manjung.

Sesi Health & Wellness Talk antara yang menarik kali ini, yang dapat dan KC timba ilmu pada malam itu mengenai Product Kesihatan untuk wanita.Setiap 1 product ada kait hubungnya dengan product lain.Dengan gabungan 1 + 1 + 1 terhasil  Set Kesihatan Wanita.Hendak yang baik lagi...tentulah VIVIX kan.

Yang menariknya dan teruja KC bila sudah sampai ke penghujungnya MASTER memanggil 2 orang yang telah berjaya dan membuktikan kejayaanya.Seorang berbangsa India dan seorang berbangsa Cina.

Seorang yang berbangsa India  berumur lebih kurang 45 ke 50an,pada mula kerjanya hanya pemandu lori saja,pendapatan sebulan tidak cukup untuk menampung perbelanjaan keluarga dengan anak sekolah 4 orang.Beliau hanya bersekolah setakat darjah 6 kurang berfasih cakap melayu tetapi sudah mencapai taraf Senior Coordinator dengan pendapatan bulanan mencecah lebih RM5000 sebulan.Tidak mustahil jika RAJIN USAHA dan hasilnya TERBUKTI SUDAH.

Tidak mustahil bagi KC untuk mencapai  taraf macam beliau.Lepas ini nampak gaya kena kerja kuat untuk mencapai cita-cita di hati



Berminat boleh hubungi KC 011 -11178071 Boleh COD di kawasan Air Tawar,Sitiawan,Manjung dan Lumut. Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

No comments: