Monday, October 20, 2014

Tak di duga Vitamin C Sustained Release



Tak di duga Vita C Sustained Release tiba-tiba ada promosi  untuk sehari sahaja.

                                               


Pada tarikh yang di promosi KC berada di Permatang Tok Mahat,jejalan cuci mata,boleh ke tengok tak beli barang sehelai 2 baju ke tudung ke....padahal kat PTM macam-macam ada.rambang tengok sehinggakan tak tahu nak pilih yang mana.Oklah KC berhentian cerita pasal PTM iye.

Semasa jejalan cuci mata di PTM,kawan KC bagi tau Shaklee ada buat promosi Vita C beli  6 botol free sebotol.KC terus kata hendak sesaja.Sebab murah tu...rugi kan peluang sudah kalau dibiarkan.KC pun kata conform nak.
Ramai sudah tahu khasiat Vita C ini. KCsendiri  kalau badan rasa hendak demam,selsema serta batuk-batuk terus makan Vita C dengan rasa pantasnya ,tak tunggu lagi(takut mudarat)

Hendaknya kalau sudah batuk-batuk memang susah hendak lega...,,.pernah dulu sebelum kenal Shaklee memang azab KC kalau batuk dah mula menyerang.Sekarang tidak lagi kerana Vita C Sustained Release kaya dengan anti-oksidan.

Sungguh berkesan pada diri KC,bagaimana pula anda serta kekawan semua.
Hendak cuba boleh..tak cuba tak tahu keberkesananya.

Jangan memalu untuk hubungi saya.
Walaupun harga promosi sudah habis...jika ada yang berminat ingin dapatkan harga yang cukup menarik pun boleh.
Sila hubungi KC

Berminat boleh hubungi KC 011 -11178071 Boleh COD di kawasan Air Tawar,Sitiawan,Manjung dan Lumut. Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

No comments: