Monday, March 31, 2014

Testimoni Sakit Pinggang & Lutut

Salam sejahtera semua,

Testimoni dari adik ipar (ipoh)
Beliau menghadapi sakit pinggang  agak lama bertahun juga ,keluar masuk hospital,buat terapi  dan sebagainya lah untuk baik.Beliau tidak putus asa untuk berubat untuk baik.Bermacam-macam perubatan yang telah beliau cuba.Akhirnya beliau mencuba produk Shaklee yang saya jual .Selama 2 minggu  beliau mengamalkan makan OsteMatrix & Joint Health Table ..amat berkesan kerana sakit pinggang dan lututnya sudah berkurangan banyak.





Testimoni untuk diri sendiri 
Salam semua pada yang sudi menjengah KC di sini..Nak kongsi cerita kc jer...azab nya bila sakit pinggang datang adohai nak buat pergerakan bangun duduk  amat susah.Sakit pinggang mungkin factor usia dah banyak ..banyak buat travel balik kampung 2 minggu sekali..3 atau 4 jam gak perjalanan balik kampung ni...memang sakit badan dik non hoi ..
              Apa lagi  Sifu suruh makan  OSTEMATRIX CALCIUM (MAGNESIUM).Pagi makan 2 biji dan sebelum nak tdo makan 2 biji lagi.Selepas beberapa hari sakit pinggang kc beransur pulih seperti sediakali.Itulah nampak sangat kc ni kekurangan vitamin calcium dalam badan...
              Sejak dah makan vitamin calcium ni kc rasa senang banyak alhamdulilah dengan pemberian allah kc akan sihat hendaknya amin.

Testimoni dari adik ipar (semasa di kampung) 

Salam semua dan selamat berehat di hari cuti ni(1 mei 2013).3 hari lepas adik ipar datang rumah dan tidur semalaman.Puas kami bersembang pasal adikberadik kan almaklum jarang berjumpa banyak ler ceritanya.Ok adik ipar ni mengadu sakit2 badan dan sakit pinggang....sebelum adik ipar hendak tidur kc bagi ler cuba makan  OSTEMATRIX 2 biji.

Esok pagi katanya " badan rasa segar kak  dan sakit pun tidaklah macam semalam sakitnya" alhamdulilah kata kc lak..

Masa hendak balik adik ipar sambar 1 botol..itulah kan kalau dah rasa keberkesanan nya pasti hendak lagi...hihihi bukan apa untuk kita sentiasa sihat dan mudah bagi kita untuk buat solat..
 Kepada adik2~abang2~kakak2~mokcik2 meh kita cuba product SHAKLEE ni..




Keistimewaan Ostematrix calcium:
1. Untuk TULANG dan GIGI yang KUAT.
2. Mencegah KEKEJANGAN OTOT(cramp).
3.  Membantu dalam pembekuan darah.
4. Menstabilkan DENYUTAN JANTUNG.
5. Mengurangkan MIGRAIN.
 6. Membaiki STIMULASI URAT SARAF.



Manfaat Ostematrix
  • Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
  • Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh) 
  • Memulihkan kekejangan, kebas - kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi preggy mommy).
  • Meringankan stress - mengelakkan gejala mudah meradang dan murung.
  • Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yang normal.
  • Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)
  • Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian(terutama bagi mereka yang bekerja)
  • Membantu masalah gastrik.
  • Membantu dalam pengurusan badan Membantu dalam mengatasi sembelit.
  

Kelebihan Ostematrix Shaklee ialah kerana ia mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet disamping magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak menyebabkan kita sembelit dan lebih selamat dari risiko batu karang.



Advanced Joint Health Tablet 


Bayangkan jika salah satu sendi gagal berfungsi, pastilah pergerakan jadi terbatas. Terutamanya kepada mereka yang aktif. Tak kiralah sama ada mereka yang aktif bersukan,  kerja yang banyak pergerakan  atau yang suka pada aktiviti lasak dan ekstrem kesihatan sendi wajib diambil serius. Jangan pandang enteng tau!                                    



Sendi yang sihat bermakna tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecari sinovia(bendalir yang melicinkan sendi-sendi) iaitu komponen-komponen sendi; mendapat keperluan nutrisi dari yang mencukupi yang diserap oleh tubuh. Sendi yang sihat dan kuat dapat memberi keselesaan antara tulang temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.




Berminat dengan Product shaklee? Jom WhatsApp Saya 
011 - 11178071 
Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended 

Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms or Call : 013 7778971 
~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: