Sunday, March 2, 2014

Saya Pengedar Shaklee seluruh Malaysia


Tetapi saya akan fokuskan di mana saya duduk disitu langit di junjungkan kata pepatah orang melayu lamakan..Kawasan yang berhampir dengan tempat tinggal saya adalah Air Tawar,Sitiawan,Manjung dan Lumut.Pada kawan-kawan yang ingin membeli,mencari supplemen,ingin menjadi ahli pun boleh hubungi saya jika ada terhajat ke...hehehe...yang hendak jauh saya guna pos Malaysia,yang dekat saya buat penghantaran sahaja.Kalau penghantaran ini boleh ler saya jumpa dan berkenalan dengan customer saya kan.

Tujuan saya menulis pada hari ini adalah sekadar penggongsian supplement yang saya makan hampir setahun ini.
Sebelum amal  pemakanan Supplemen Shaklee & 
*Selepas amal pemakanan dengan Vitamin Shaklee

1) Kalau dulu kerap saya batuk-batuk sehingga terkencing-kencing(kalau baca macam lawakkan) tapi hakikatnya macam itu lah.
*Sekarang...sudah tiada batuk-batuk lagi,

2) Kalau dulu kerap demam(sebulan 2 atau 3 kali) ,pergi klinik pasti saya dapat cuti sakit(MC)
* Sekarang...alhamdulilah saya dah jarang demam. dari bulan 11/2013 sehingga sekarang Mac 2014(s,bersyukur saya pada Allah pelihara saya dengan mengamalkan pemakanan Vitamin Shaklee ini.

3) Kalau dulu kerap rasa gatal-gatal  bila badan berpeluh ..
* Sekarang...tiada rasa gatal-gatal bila saya rasa panas berpeluh.

4) Kalau dulu kerap cepat rasa letih,rasa mengantuk,rasa malas
* Sekarang...tidak rasa letih ,badan rasa cergas dan bertenaga,

Hendak tahu apa yang amalkan dengan pemakanan Vitamin Shaklee ini?


Berminat dengan Product shaklee? Jom Whassap Saya 
Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended 

 Klik Like di FanPage saya : http://www.com/kc shoppe supplement untuk mendapatkan 
DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA 
 Berminat dengan Product Shaklee...Jom Pewitt KC Salam Sayang, 
Saya KC owner blog ini,
 ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Sms Or Call : 013 7778971 
~ Penafian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar.

No comments: