Wednesday, March 11, 2015

Mengapa Saya Perlukannya?

Apakah Vitalea dan
                        Mengapa Saya Perlukannya?

Untuk badan manusia melengkapkan tugasan harian, ia memerlukan pelbagai nutrisi penting. Kekurangan salah satu vitamin dan mineral yang penting akan menyebabkan pecahan laluan metabolik yang mengurangkan keberkesanan dan prestasi kita. Sudah tentu ini adalah bukan yang kta mahukan.

Ahli bina badan (bodybuilders), atlet, dan orang yang mengamalkan cara hidup yang aktif memerlukan lebih nutrien daripada orang iasa yang tidak aktif.

Tanpa 
Vita-Lea (terutama jika anda ingin membina badan), saya yakin suplemen lain yang anda ambil tidak akan seefektif yang anda jangkakan. Suplemen pertama yang anda ambil seharusnya adalah Vita-lea dan anda sudah bersedia untuk mulakan hari anda. Jika anda serius berlatih atau 'work-out', Vita-lea menolong anda dalam proses pemulihan selepas latihan.

Vita-lea Lengkap dengan Vitamin dan Mineral

Vitamin adalah lebih kompleks daripada mineral. Vitamin mengawal reaksi bahan kimia dalam badan untuk menukarkan makanan kepada tenaga dan tisu-tisu hidup. Samada ia larut dalam air dan tidak disimpan dalam badan yang mana harus diambil setiap hari seperti 
vitamin C dan semua jenis vitamin B atau larut lemak yang disimpan dalam badan iaitu A,D,E,K.

Vitamin mudah terjejeas jika terdedah kepada haba, cahaya, agen kimia, penyediaan makanan, proses pembuatan makanan dan penyimpanan yang tidak betul.

Vita-lea melalui proses yang ketat untuk menjamin kualiti dan kesan yang maksimum. Ia membantu:
- Meningkatkan kondisi fizikal dan mental
- Mengelakkan kekurangan zat penting
- Mengurangkan stress
- Bermacam-macam lagi.
Credit

Berminat boleh hubungi KC 011 -11178071 / 013 - 7778971 Boleh COD di kawasan Air Tawar,Sitiawan,Manjung dan Lumut. Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

No comments: