Tuesday, August 26, 2014

B Complex & OsteMatrix


Kenapa B Complex & OsteMatrix?

Image result for foto gambar sakit kepala


Mengatasi sakit kepala.......Kc kerap sakit kepala jika terlupa nak makan ubat dari klinik.Bila jumpa doktor memang ler kena marah dengan doktor...doktor kata" menasihat kc kata begitu begini lah" dengar lah jugak apa doktor kata tu..makan lah ubat dalam beberapa bulan...lama kelamaan teringatlah bahaya makan ubat banyak risikonya...
Kc berhenti makan ubat dari doktor kc makan pula vitamin B Complex dan Ostematrix untuk mengatasi sakit kepala .
Semua pun tahu kan bila sudah makan supplement ini kena lah minum air masak/air putihyang banyak  bagi memberi kesan pada supplement yang KC makan.

Kebaikan B Complex :


B Complex Shaklee menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.
• B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga.*
• Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh. Jumlah asid folik yang
mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.
*Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

TIPS:
B-complex Shaklee perlu diambil SELEPAS MAKAN kerana pengambilan B-complex akan meningkatkan metabolisme badan membawa kepada rasa lapar. Maka jika diambil SEBELUM MAKAN, anda berkemungkinan akan makan lebih banyak lagi..







Manfaat OsteMatrix : 


  • Jika anda adalah seorang yang mudah stress, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.
  • Jika anda seorang yang bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!
  • Jika anda seorang ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.
  • Jika anda seorang ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.
  • Jika anda seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang (osteoporosis)
  • Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!


Berminat dengan Product Shaklee? Jom WhatsApp Saya 
 011 - 11178071
 Shaklee Always Safe,Halal,Natural & Recommended

No comments: