Monday, June 3, 2013

♡Set Kurus Ikut Budget Anda♡

             Kuruskan Badan Secara Sihat Dan Semulajadi Tanpa Berlapar
                        
                    
Macamana nak buat,nak kena ikat perut dan berlapar ke semata2 nak kurus?Berlapar bukan caranya :

Bila kita sekat waktu makan kita atau berlapar,metabolisma kita akan jadi rendah dan badan kita tidak membakar pun kalori yang sepatutnya kita bakar,Lagipun bila kita lapar contohnya kalau kita sekat makan tenghari,pasti malam kita makan banyak kan,macamana nak turun berat badan kalau macam tu kan...

Jadi,pengambilan Set Kurus Shaklee amat disarankan untuk membantu anda merealisasikan dan mempercepatkan usaha anda untuk mengurangka berat badan secara sihat dan semulajadi tanpa perlu berlapar.Disamping itu,ia seharusnya disertai dengan tabiat pemakanan yang seimbang dan terkawal serta sedikit senaman.jalan laju,buat kerja rumah,naik tangga,turun tangga pun di kira bersenam tu..

Jika anda displin dan konsisten dalam mengamalkan supplement Shaklee,kawal pemakanan serta sedikit senaman,tiada alasan untuk anda tidak berjaya,anda PASTI BERJAYA.

Set Kurus Shaklee
Basically,Set Kurus Shaklee bertindak melalui 3cara :
1. DETOX
2. BAKAR LEMAK ATAU PECAHKAN LEMAK
3. BINA OTOT DAN TINGKATKAN METABOLISMA
Jom kita tengok apa pula produk yang terdapat dalam set ini dan bagaimana ianya membantu anda untuk mengurangkan berat badan anda secara selamat dan semulajadi.
~ BONUS~ : Set ini bukan sahaja membantu anda mencapai impian anda untuk kuruskan badan ,malah ada yang memberi feeback yang ianya sekaligus telah memjadikan kulit wajah mereka lebih sihat dan berseri,serta meningkatkan tenaga dan kesihatan mereka..FUYOOO  TERBAIK...

DETOX
♡ Herbalax ♡ : Kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu    masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat.Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin,lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.Selepas dinding usus kita bersih,Baru lah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optomum.

♡ Alfafa ♡ : Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah di pecahkan oleh Lecithin dan Omega

Bakar atau pecah lemak
♡ Lecithin ♡ : Diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna,pemanis atau pengawet.Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.

♡ Omega ♡ : Membantu proses memencahkan lemak dan membantu mengawal selera makan. 

Membina otot dan tingkatkan metabolisma
☆Cinch Shake 》:didatangi dalam perasa coklat,vanila dan cafe latte.Protein soya membantu rasa kenyang,meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan,supaya badan anda tidak menggeleber setelah berat badan turun nanti.

☆ ESP 》 : sumber protein,mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangi berat badan.



♡♡♡ Pilihan Set Kurus Mengikut Budget.♡♡♡
Bersedia membantu anda memilih rangkaian produk yang bersesuaian dengan budget dan kehendak anda



                                                  Lecithin + Herba-Lax + Alfalfa 



                                            Lecithin + Herba-Lax + Alfalfa + Omega Guard
                                                         * boleh ikut budget anda




                        Lecithin + Herba-Lax + Alfalfa + Omega Guard + ESP + Cinch
                                             * boleh ikut budget anda

Kalau anda mempunyai budget yang terhad,tak perlu lah beli semua yang dalam SET ADVANCE tu eh,Jangan lah sebab nak cantik dan kurus,anda terpaksa pula bergolok gadaikan.Ikut kemampuan poket kita eh.tak tau nak pilih yang mana satu,jangan risau,KC sedia membantu anda khas untuk anda yang ingin nampak cantik,sihat dan menawan.



Salam Sayang, Saya KC owner blog ini,
 ~ Pengedar Bebas Product Shaklee 
~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi
~ Call or sms 013 7778971
~ Whsp : 011 11178071
 ~ Email : anggerikhebat@gmail.com

No comments: