Saturday, March 16, 2013

Cara Menghilangkan Jerawat..

Jerawat ada banyak jenis dan punca. Sebab tu, walaupun ada orang yang cuba 1 produk dah ok, lagi 10 yang cuba produk yang sama mungkin tak jadi. Sebabnya, punca masalah tak sama. So, macam mana nak buat? Kena try and error dan kaji apa punca jerawat kita. Jika kita ke pakar kecantikan atau doktor pakar kulit, ubat yang dicadangkan perlu konsisten, mahal atau extrem.. Jadi, kenalah buat keputusan sendiri. Hasilnya kita still tak tahu lagi.

Dalam rangkaian produk untuk kulit Shaklee, terdiri dari supplemen dan penjagaan muka. Semuanya adalah semulajadi dan ada klinikal test dari pihak ke 3 dan bertaraf farmaseutikal. Antara vitamin dan supplemen yang memberi kebaikkan untuk kulit dan membantu menghilangkan jerawat adalah.
                                             Cara menghilangkan jerawat

Vitamin A ( Carotomax)

Beta Karotena ialah vitamin A dalam bentuk tanpa toksik. Ia ditukar menjadi vitamin A ketika badan memerlukannya. Ini kelebihan Carotomax Shaklee. Beta karotena sangat membantu masalah jerawat. Nutriem ini ialah perangsang yang kuat pada sisitem imun.

Vitamin C

Vitamin C adalah anti oksida dan mendorong tindak balas sisitem imun. Vitamin C juga meningkatkan pemulihan sel. Vitamin C membantu mengurangkan kemerahan pada jerawat dan membantu mengeringkannya.

Vitamin E

Vitamin E membantu dalam menghilangkan mencerahkan parut jerawat dan tona kulit. Vitamin E juga adalah anti oksida dan turut membantu menormalkan vitamin A yang penting itu. Kajian juga menunjukkan vitamin E membantu mengelakkan riang roma tersumbat jadi kurang lagi punca jerawat.

Zink

Meningkatkan imun badan, kesihatan kulit dan mempercepatkan baik pulih jerawat

GLA

Jika punca masalah jerawat adalah hormon tidak stabil, boleh mengamalkan GLA yang mententeramkan hormon kita. Namun, ia mestilah mengambil masa dan konsisten di amal.

                                

Pemakanan antara punca jerawat boleh berulang. Jadi cuba elakkan makanan yg menjadi punca jerawat anda dan cuba vitamin semulajadi sebagai salah satu cara menghilangkan jerawat. Paling penting, minum air bersih kosong banyaaakkk..



Berminat Sila hubungi Kak Chik :

 ~ Call or sms 013 7778971
~  Sms or whspp 011 11178071
 ~ Email : anggerikhebat@gmail.com

No comments: