Monday, July 8, 2013

Cyst Kecut Dengan GLA


Macam GLA tu je yang buat Cyst tu kecut....Hehehehe   apa-apapun GLA sebagai ikhtiar.Penyembuhan yang buat kecut tu semua kerja Allah...

Kita berusaha Allah tentukan ...betul tak?
Dengan keizinannya semua terjadi.Allah Maha Agung dari segalanya.


Semasa  tiba-tiba terbayang seorang kawan ni. Tup-tup dia pm bagi tahu Cyst yang pada mudanya 7cm dah mengecut kepada 5 cm.Tu dia 2 cm dah kecil.Siapa sangkakan hanya amalkan GLA Complex 2 bulan dengan izin Allah ada perubahan.Alhamdullilah atas kehendaknya terjadi.

Masalah kewanitaan ini banyak berkait dengan hormon.Jadi GLA Complex membantu mengawal atur semula hormon wanita.


Ada yang beritahu tidak period akhirnya period kembali(yang ini bukan kes menopous,muda lagi dan yang hendak anak.)
Ada pula yang hampir menopous kitaran period tidak tentu..kekadang sebulan 2 hingga 3bulan  baru period datang.Selepas pengambilan GLA amat berkesan period mereka datang seperti biasa.

Ada yang darah haid berketul-ketul keluar.Maklum ler mungkin sebab sudah lama tersumbat setelah pengambilan GLA darah keluar dengan lancar.

Bila hormon stabil dalam badan  akan terpacar kecerian di wajah sentiasa berseri-seri,kulit pun cantik dan banyak lagi yang terdapat pada GLA Complex ini.

Tidak berminat  ke untuk mencuba Product Shaklee ini???


Salam Sayang, Saya KC owner blog ini, ~ Pengedar Bebas Product Shaklee ~ Sebarang pertanyaan dan berminat boleh hubungi ~ Whsp/WeChat/Line : 011 11178071 ~ Call : 013 7778971 ~ Email : anggerikhebat@gmail.com

No comments: